Főoldal

 

Szabályzat

 

Guildról

 

Lootrendszer

 

Taktika

 

Kasztokról

 

Addonok

 

Galéria

 

MOP cuccok

 

RAID infó

 

Archivum

 

 

Szerverünk:

Bhawk.hu

 

200%-kal növeli az illetőt ért melee támadások okozta damaget.

Dark Animus 10 Normal ...
2018 jan. 27

Taktika > Throne of Thunder > Jin'rokh the Breaker - Jin'rokh the Breaker HC - Horridon - Horridon HC - Council of Elders - Council of Elders HC - Tortos - Tortos HC - Megaera - Megaera HC - Ji-kun - Ji-kun HC - Durumu the Forgotten - Durumu the Forgotten HC - Primordius - Primordius HC - Dark Animus - Dark Animus HC - Iron Qon - Iron Qon HC - Twin Consorts - Twin Consorts HC - Lei Shen - Lei Shen HC - Ra-den (HC)

Throne of Thunder raid kilencedik bossaDark Animus,a mogu gépszörnyeteg 81 Milla HP-val.


Uralkodása alatt Lei Shen azon fáradozott, hogy megépítsen egy mechanikus szolgát, mely félelem nélkül őrizné a fellegvárát. Mikor az első próbálkozása kudarcba fulladt, hihetetlen düh lett úrrá a Thunder Kingen. Negatív érzéseit beletöltötte a következő, és legsikeresebb teremtményébe : a Dark Animusba. Eme ismeretlen anyaggal hajtott díszes gépezet a mai napig teljesíti feladatát, a mogu hús-alakítók kísérleteinek szívében.


Setup:

2 Tank

2-3 Healer

5-6 DPS

 

A Gólem sereg

Powered by Anima:  az Anima Golemek nem képesek mozogni vagy támadni Anima nélkül. Minden típusú Anima Golemnek van egy maximális Anima kapacitása, a nagyobb Golemekbe több fér. A Dark Animusnak van a legnagyobb kapacitása, azonban nem képes használni egyes képességeit, míg el nem ér egy bizonyos Anima szintet. Pusztulásukkor az Anima Golemek átadják a magukban tárolt Animat a legközelebbi Anima Golemnek, aminek elég szabad tárhrlye van.

Critically Damaged:  10 player nehézségen az Anima Golemek egy része rommá van törve, így nem képesek mozogni vagy támadni, de továbbra is képesek Animat elnyelni.

Anima Golem: a legkisebb Anima Golem, összesen 4 Anima fér bele. Csak auto attackot használ és 2 passzív képessége  van. Minimális Animatól is aktiválódik.

Acceleration Link: az egymáshoz nagyon közel tartózkodó Anima Golemek felerősítik egymást, 250%-kal növelik a támadási sebességüket és 175%-kal az általuk okozott damaget. Ezen kívül 30%-kal nő a mozgási sebességük és immunisak lesznek a lassításokra.

Evasive: az Anima Golemek 90%-kal kevesebb sebzést kapnak az AOE támadásokból.

Large Anima Golem: a közepes Anima Golem, 8 Anima befogadására képes és csak 1 képessége van. Inaktív marad, míg teljesen fel nem töltődik.

Crimson Wake: a Golem  Animat lő ki magából egy véletlenszerűen választott felé. Az Anima robbanások kíséretében 30 másodpercig üldözi a célpontját és 150.000 Fire damaget okoz azoknak, akik az útjába kerülnek.

Massive Anima Golem: nagy Anima Golem, 36 Anima befogadására képes és 2 képességet használ.

Matter Swap: egy debuff, amit véletlenszerűen választott player kap. 12 másodperc után lejön vagy Dispellel leszedhető, ekkor a debuffos player és a tőle legtávolabb lévő player átteleportálnak a másik tartózkodási helyére, ezen kívül a debuffos player maximum életével egyenlő Arcane damage oszlik szét köztük. A debuffból hátralévő idő határozza meg az Arcane damage eloszlásának arányát.

Explosive Slam: a Golem csapást mér az aktuális célpontja tartózkodási helyére, ez 175.000 Fire damaget okoz 9 yardon belül mindenkinek. Azok, akiket az Explosive Slam eltalált 25 másodpercig több Fire damaget kapnak a további Explosive Slamekből.

Dark Animus: ő a legnagyobb Anima Golem és az ő legyőzésével ér véget az összecsapás. 5 képességet használ.

Siphon Anima: a Dark Animus 6 másodpercenként 1-1 Animat szív el a teremben lévő összes Golemből.

Touch of the Animus: (0 Animatól használja) az Animus periodikusan debuffot rak 1-1 playerre, ez 30.000 Fire damaget okoz az adott playernek 4 másodpercenként az összecsapás végéig.

Anima Ring: (25 Animatól használja) az Animus piros gömbökből álló kört idéz az aktuális célpontja köré, ezek utána szép lassan elkezdenek a kör középpontja felé mozogni. Az a gömb, amelyikhez hozzáér egy player eltűnik, azonban egy debuffot rak a playerre, ami rövid időre megnöveli az illetőt ért Physical damaget 200%-kal.

Anima Font: (50 Animatól használja) az Animus Speriodikusan rakja ezt a debuffot 1-1 playerre, akin már van Touch of the Animus. A debuff hatására a player Animat kezd kibocsátani magából 1 másodpercenként a közvetlen közelébe, ez 250.000 Fire damaget azoknak, akiket eltalál.

Interrupting Jolt: (75 Animatól használja) periodikusan 350.000 Nature damaget okoz minden playernek és 9 másodpercre silencel mindenkit, akit épp castolás közben kap el.

FULL POWER: (100 Animatól használja) az Animus össze-vissza kezd lövöldözni mindenre, ami mozog, ez 350.000 Fire damaget okoz mindenkinek a célpontok 5 yardos körzetében. Ez konkrétan wipeoltatja a raidet.

 

 

 

A fight különböző méretű, képességű és tárolókapacitású robotok ellen zajlik, ezen gépek működéséhez Anima-ra van szükség. A pici robotokba 4, a közepesekbe 8 és a nagyokba 36, illetva Dark Animusba 100 Anima fér. Kezdéskor a közepén lévő gömb elpusztításával kiszabadul a benne lévő 100 Anima és a 25 kicsi Anima Golembe ugrik (ezeknek a fele sérült, így nem fognak aktiválódni). A Golemek pusztulásakor a bennük lévő Anima átugrik a hozzá legközelebb álló, elég tárolóhellyel rendelkező Golembe. A 12 aktív Anima Golemet a raid összes tagjának tartani kell, a tankok 2-2 Golemet fognak, a raid többi tagja 1-1 Golemet tart. Innentől kezdve a feladat az, hogy 36 Animat gyűjtsünk a Massive Anima Golembe majd a boss előtt álló egyik törött Golem tartalmát Dark Animusba töltsük át. Miután a Dark Animus a beletöltött 4 Anima hatására felkel, a terem közepére kell vinni és szétverni. Dark Animus és a Massive Anima Golem azonnal felkel, ahogy Animahoz jut.A Large Anima Golem akkor kel fel, ha maxra töltik.. ezt meg kell akadályozni!! Pici Anima Golemet kizárólag Massive Anima Golem mellett szabad ölni. A Massiv Anima Golemet nem szabad megölni, a biztonság kedvéért inkább csak nézze a DPS. Továbbá lehet picit trükközni, ha a TÖRÖTT Large Golemekbe is töltünk Animat.

Fontos: Amikor van aktív Massive Anima Golem, akkor egy dolgot kell szem előtt tartani : Tank sosem lehet a legtávolabb a raidtől. Értsd ezt úgy, hogy pl ha a Tank fent áll a lépcsőn, akkor kell egy ember, aki még távolabb áll a csapattól, a lépcső és a fal között. Ennek oka pedig az, hogy ha a Massive Anima Golem helycserélős képességéből (Matter Swap) kap egy emberesebb damaget + még arrébb is kerül, az nem tesz jót a raidnek.

Tank: az egyik tanknak a boss egyik oldalán lévő Massive Anima Golem melletti kicsi robotokat kell megfogni és leölni, majd a felkelő Massive Anima Golemet kell megfognia és szép lassan végigvezetni a terem szélén, ezzel megkönnyítve a kis robotokból az Anima áttöltését. A Massive Golem ~15 secenként komolyabbat üt a tankjára (Explosive Slam), ez stackel egy Damage növelő Debuffot is, ami miatt cserélgetni kell. Ajánlott a Massive Golemet vinni a kicsi Golemekhez, és szépen sorba beletölteni (beleölni) a picik Animaját, míg a Massive el nem éri a 36 Animas töltöttséget. Amint elérte a 36 Animat, a szabad tank lecsap egy kis Golemet Dark Animus előtt, hogy ő is felkeljen. A felkelő Dark Animust a terem közepére kell vinni és ott tartani. 25 Animatól (tehát felkelés után egyből) ~22 secenként piros gömböket rak a tankja köré (Anima Ring), mely azonnal el is kezd összemenni. Ha ehez hozzáért valaki, akkor kis időre sokkal komolyabb Melee Damaget kap. Teendő ilyenkor elég egyszerű: Aktuális Tank átrohan egy gömbön és Tauntolja a Massiveot, az "Off-Tank" pedig áttauntolja Animust vagy kipukkaszt neki valaki pár gömböt. Egymásra is lehet állítani a bosst meg az addot, csak annyi a fő, hogy egymásnak háttal legyenek. Ezen kívül kerülgetni kell a földön megjelenő piros köröket, 75 Anima felett valami DefCD-t kell tolni az (Interrupting Jolt)ra

A kippukkasztós alternatíva az, hogy a DPS vagy Healer csapat egy tagja átfut egy piros gömbön, ezzel utat nyitva a Tanknak... ettől függetlenül a Massive Golem Debuffja miatt még szükséges a tankváltogatás.

DPS: a Dps karaktereknek 1-1 Anima Golemet kell megfogni, de nem szabad megölni, (konkrétan 1-2t ráütsz és annyi) míg a tank oda nem ér a Massive Anima Golemmel, ha ez megtörtént, akkor meg kell ölni a picit és az Anima már át is vándorolt a Massive Golembe. A felkeltett Massive Anima Golemet nem szabad ütni. A tankra mért területi sebzés miatt (Explosive Slam) ajánlott 9 yard tartani távolságot tőle. Amint a Massive elérte a 36-os töltöttséget, az egyiktank aktiválja Dark Animust, innentől kezdve ő a fő célpont. Dark Animus felkelésekor mehet is a BL/TW és teljes burst a bossra. 50 Anima felett tilos 5 yardnál közelebb menni a többi playerhez az AOE sebzés miatt. 75 Anima felett pedig azonnal meg kell szakítani minden castolást, mikor a Dark Animus belekezd az Interrupting Jolt képességébe, különben 9 másodperces silencet kapnak.

 

Tankok segítve 25 Anima felett egy kijelölt ember nekifuthat a tank körül megjelenő piros gömbök (Anima Ring) egyikén, ezzel utat nyitva neki, azonban ezt e csak akkor játszik, ha nem az Anima Ringenkénti váltós taktikát használja a csapat.

Heal: a Healer karaktereknek is meg kell fogni 1-1 Anima Golemet és várni, míg a tank oda nem viszi a Massive Anima Golemet, hogy áttölthesse az Animat. Tilos a tankok 9 yardos közelében állni a rájuk mért AOE (Explosive Slam) miatt. A Massive Anima Golem egy sárgás ikonú 12 másodperces debuffot (Matter Swap) rak 1 véletlenszerűen választott playerre. Ezt 6 másodpercnél ajánlott Dispellezni, ekkor a debuffos player és a tőle legtávolabbi player egymás helyére teleportálnak és a debuffos player maximális életével egyenlő Arcane damage oszlik szét köztük (50% -50% arányban, ha 6 másodpercnél dispellezik). A nagy damage miatt dispell előtt mindenkit maxra kell healelni (a bizonság kedvéért). Mikor Dark Animus felkel, egyre komolyabb healre lesz szükség a DOTok (Touch of the Animus) miatt, 50 Animatól ~5 yard távolságot kell tartani mindenkitől az AOE Debuff (Anima Font) miatt, 75 Anima felett pedig meg kell szakítani minden kasztolást, mikor a Dark Animus belekezd az  Interrupting Jolt képességébe, különben 9 másodperces silencet kapnak.

 

 

 

Tank (Blood DK) Heal (Restoration Shaman) Dps
     
-

 

Videók teljesképernyős lejátszásához YouTube Flash Player kiegészítő szükséges!!

 

 
 
Forgotten Society (c) 2016